26 grudnia 2018

Kilka gier podobnych do MovieStarPlanet które także mogą wam się spodobać!

Witajcie, już prawie po świętach a ja nawet zapomniałam złożyć Wam życzeń....  No cóż, ostatnio totalnie przestałam interesować się MSP, nawet trochę o nim zapomniałam, ale postaram się już wrzucać posty, co najmniej raz w miesiącu... Nie obiecuję bo nie chce Was zawieść, no i nie chcę się użalać ani przepraszać bo to nie ma sensu. Wydaje mi się że blogi o naszej różowej gierce nieco "wymarły" w  wielkim świecie internetu. YouTube je wyparł, osobiście niezbyt interesuję się nagrywaniem na YT, to do mnie nie pasuję. Ze względu na to że MSP troszeczkę mi się już znudziło, zaczęłam szukać czegoś innego... Więc dzisiaj prezentuje Wam kilka innych gier które mogą wam się spodobać! Miłego czytania!

1. Momio
Gra bardzo podobna do MSP, niekoniecznie grafiką, wydaje mi się trochę mniej rozwinięta 
ale może wam się spodobać...


2. StarStableOnline 
Gra o koniach, co prawda trzeba ją pobrać z internetu jest bardzo fajna i ciekawa, 
mnie bardzo wciągnęła...


3. Block Star Planet i Boonie Planet 
Są to gry twórców MSP, i są częściowo z nią połączone, jeżeli jeszcze w nie 
nie graliście warto spróbować...

To wszystkie gry które przetestowałam i mogę stwierdzić że gra się całkiem fajnie, jeżeli chcecie jakąś serie o jakiejś z tych gier piszcie w komentarzach! Miłego świątecznego popołudnia! 

Tylda06
właścicielka bloga

4 komentarze:

  1. mysle ze podobne do msp jest jeszcze stardoll

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, może niedługo pojawi się następny post o podobnej tematyce ;)

      Usuń
  2. Ja kocham bloga msporginal.blogspot.com mają całkiem inne spojrzenie na msp.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie promuj oszustko.

    OdpowiedzUsuń

NIE PUBLIKUJ SPAMU

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.