20 września 2018

"Tego wam nie wybaczę!" - czyli jeden z najrzadszych unikatów w sklepie...

Witajcie, ty tylda06, i dziś mamy znowu kontrowersyjny temat...


Gdy zobaczyłam ten unikat w sklepie, unikaty straciły dla mnie sens... Tego wam nie wybaczę, odbiło wam?! Przecież to jeden z NAJRZADSZYCH i NAJBARDZIEJ CENNYCH UNIKATÓW. Brak mi słów jak to widzę, kiedyś unikaty miały sens, teraz już nie.

Teraz już nie mówimy o unikatach, teraz mówimy o rzeczach które raz czy dwa razy w roku pojawiają się w sklepie i tyle. 

Nie wiem co wy o tym sądzicie, i przepraszam ale to była cisz przed burzą (brak postów przez jakiś miesiąc, a teraz ten skandal). Tak w następnych postach dalej będę hejtować to niedorzeczne zjawisko.

Unikaty, jedyne co mogę dla was zrobić to zaśpiewać... Hello darkness, my old friend...


Wiem jestem histeryczką...

3 komentarze:

  1. W pełni się zgadzam, unikaty to nie unikaty, tylko rzeczy które są dostępne tylko przez jakiś czas... Szkoda, wiele osób grało w msp tylko ze względu na nie, teraz pewnie powoli odchodzą

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej hej! Tu Nata (Soyluna, EmokiEmoki). Przypomniałam sobie o waszym blogu i zaczynam go czytać. Bardzo miło mi jest znowu powrócić do tego bloga. Teraz BARDZO mało osób pisze blogi. Dobrze że na was trafiłam. Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się w 100 procentach!!! Te unikaty naprawdę straciły sens :(

    OdpowiedzUsuń

NIE PUBLIKUJ SPAMU

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.