14 sierpnia 2018

Powrót serii o starym MSP?

Witajcie! Z tej strony tylda06 i dziś post typowo informacyjny, jak może wiecie kiedyś na blogu była seria o starym MSP, jednak już jakiś czas temu została przerwana ( na końcu podam linki do wszystkich postów z tej serii ). I ostatnio zastanawiałam się nad jej wznowieniem bo mi osobiście bardzo się podobała (chociaż kosztowała mnie niesamowicie dużo wysiłku i czasu) ale w sumie bloga bardziej piszę dla was nie dla mnie więc chce żebyście to wy zadecydowali...Zapraszam do wypełnienia ankiety!



#1 Odkrywamy Stare MSP-Powstanie MSP.
#2 Odkrywamy Stare MSP-Strona Logowania i Zmiana loga.
#3 Odkrywamy Stare MSP- Tworzenie konta oraz stare reklamy MSP.
#4 Odkrywamy Stare MSP- Stare Motywy (w tym z 2009 roku) cz.1. i stare koło fortuny.
#5 Odkrywamy stare msp-Stare motywy cz.2 i stara mapka msp.
#6 Odkrywamy Stare MSP- Stare Motywy cz.3 i Stary sklep z ubraniami.

Gdyby seria wróciła, post z tej serii pojawiałby się tak 1-2 razy w miesiącu, ponieważ jak już wcześniej wspominałam napisanie takiego posta kosztuje mnie wiele pracy, wysiłku oraz czasu. I gdy wróci szkoła tym bardziej będzie mi ciężko.

Piszcie w komentarzach czy chcecie żeby jeszcze jakaś seria wróciła.

Do przeczytania!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

NIE PUBLIKUJ SPAMU

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.