25 stycznia 2018

Dziwna sytuacja!!! Deleted User do mnie napisa艂!

馃槉Witajcie馃槉

Kiedy pisa艂am dla was ocen臋 motywu wesz艂am na MSP oczywi艣cie, i patrze mam jak膮艣 wiadomo艣膰. No wi臋c wchodz臋 w wiadomo艣ci i co widz臋. DELETED USER! Przestraszy艂am si臋 ale zobaczy艂am co do mnie napisa艂. To by艂o dziwne i troszk臋 przera偶aj膮ce. Pokarz臋 wam par臋 zdj臋膰.


Widzicie w co jest ubrany! No nie bo on(W艂a艣ciwie ona ale b臋d臋 m贸wi膰 on) nie ma ubra艅! Przecie偶 na MSP nie da si臋 zdj膮膰 ubra艅!


Jego profil ("strona startowa") :


 

Jak wida膰 jego trzeci od g贸ry status robi sobie 偶arciki. No dobra no to jak wyt艂umaczy膰 to co do mnie napisa艂:


Po wpisaniu w T艂umacz Google:


Nie wiem co o tym my艣le膰. Niby s膮 tam jakie艣 triki na youtube na to 偶eby sta膰 si臋 deleted user, ale on nie mia艂 ubra艅! Napiszcie w komentarzu czy wy te偶 mieli艣cie podobn膮 sytuacje i w og贸le napiszcie komentarze. Do zobaczenia!

Truskawka 5050

5 komentarzy:

  1. Ten Deleted User to by艂a 6336

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi si臋 偶e nie bo je艣li chodzi o racza 3663 to ma spodnie

      Usu艅
    2. Wiem ale wcze艣niej by艂a ca艂kiem inna osoba 6336 bez ubra艅 uni oczy i ona sie usun臋艂a i wyglada jak ta co do ciebie pisala

      Usu艅
  2. Urocze wyznanie mi艂o艣ci. <3

    OdpowiedzUsu艅

NIE PUBLIKUJ SPAMU

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga mo偶e przesy艂a膰 komentarze.