17 kwietnia 2017

#3 Rozwiązujemy zadania wielkanocne


Zadanie 9:

Wystarczy znaleźć na mapie i w zakładkach 5 ciast które wyglądają tak:

Zadanie 10:
Należy kupić coś w sklepie z ubraniami i zrobić z tym look. Następnie wejść w garderobę i ubrać stworzony przez siebie look. To raczej proste!

Zadanie 11:



Trzeba iść do kliniki piękna i kupić jakiś nowy makijaż, następnie iść do gry Quiz i ją wygrać. Później trzeba poprosić przyjaciół o autografy. Musisz otrzymać 2 autografy.

Zadanie 12:

Trzeba kupić nową animację, przebrać się i pójść do pokoju rozmów (np. kawiarnia) i odtworzyć nową animacje oraz dać innym graczom 5 autografów...

Po zakończeniu wszystkich zadań otrzymasz:

Wielkanocnego Boonie! Wesołych Świąt!

2 komentarze:

  1. taka jedna uwaga ja ciasta miałam jako jajka a i nie musiałam wygrać w quiz

    OdpowiedzUsuń
  2. taka uwaga te ciasta to ja miałam jajka i nie musiałam wygrać w quiz

    OdpowiedzUsuń

NIE PUBLIKUJ SPAMU

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.